Dreamcatcher

De senaste nyheterna i mitt liv.

Publicerad 2014-08-12 18:00:42 i Life,

Bloggtorkan fortsätter och jag funderar på att lägga ner bloggen. Men bestämmer mig ändå för att behålla den eftersom det är mitt sätt att avreagera mig. Skriva av mig och få uttrycka mig själv.
Det jag har gjort på senaste tiden är;
  • Påbörjat som ordinarie anställd på daghemmet.
  • Häng en hel del i kyrkan.
  • Spelat en hel del beachvolley.
  • Kollat igenom olika tv-serier.
  • Besökt powerpark med en vän.
  • Kaffat med några fina människor.
  • Hängt en hel del med Camilla.
  • Haft många hemmakvällar för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela