Dreamcatcher

det kom en uppdatering trots allt.

Publicerad 2014-08-11 06:18:43 i Life,

Ny vecka, nya möjligheter. Förbereder mig för jobb och kollar lite tv på samma gång. Dagen är fylld av planer och jag ser framemot dagen. Hoppas på lite svalare väder än 30 graders hetta. Bloggen har stått still för att jag inte orkat och för att jag inte haft någonting att skriva om. Återkommer kanske senare om vad jag gjort de senaste dagarna och hur livet står till. Tills dess skall ni njuta av dagen och av de sista veckorna innan skolorna börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela