Dreamcatcher

Is this real life or is it all just a lie?

Publicerad 2014-11-24 21:07:24 i Life,

Livet som vuxen... är väldigt... enformigt. Rutinerat. Kontrollerat. Mina dagar består mest av jobb, städande, matlagning, lägenhetsjakt och tv/film-kollande. Jag varken orkar eller har tid för att träffa massa människor eller springa på stan eller ta spontana kaffedejter. Jag orkar knappt gå till kyrkan heller. Men det gör inget, jag prioriterar jobbet och då är det oftast något som faller bort. I mitt fall så föll en hel del bort. Men som sagt, det gör inget, jag trivs och mår bra.
Lite mer uppdatering kommer senare, men nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer. 
De senaste instagram bilderna fick ni i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela