Dreamcatcher

Life that just goes on and on and on.

Publicerad 2014-11-09 11:31:00 i Life,

Det har gått hela 25 dagar sen jag senast bloggade och det känns som om jag skrev det inlägget för en vecka sedan. Livet rullar på och dagarna går fortare än fort. Jobbet går bra och jag håller på att reda upp olika saker. Inser att jag är mer vuxen än vad jag nånsin kunnat tänka mig vara. Jag funderar på att öppna olika bankkonton, jag söker lägenhet och funderar om jag skall hyra eller köpa, funderar på att ansöka om fast tjänst och funderar om jag skall stanna i Vasa för en tid eller om jag skall flytta bort någonstans. Jag känner mig fast med ansvar med än nånsin och inser att alla tidigare problem jag hade var ingenting jämfört med de man har nu. För ett år sedan var mitt liv mindre komplicerat, fylld med föreläsningar och tenter, spontana stadsbesök och loppisbesök och fester och massa besök till barer. Livet vände fort men det känns okej. Det är inte lika vilt och lika spontant men jag gillar det. Kanske önskar jag att jag hade fler vänner i min egen ålder och att jag hade fler vänner överlag jag kunde hänga med men trots det är livet helt okej nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela