Dreamcatcher

Dreams and goals.

Publicerad 2014-10-12 20:05:00 i Drömmar,

Ibland uppnår man sina drömmar utan att man ens märker det. Drömmar som man inte ens visste om att man hade. På ett sätt som känns så naturligt, vardagligt och tråkigt så man inte riktigt vet om det är sant eller inte. Ens drömmar slår inte in med ett *bang* eller framför en folkskara på 3000 människor runtomkring sig. Nej, drömmar kan slås in på jobbet, i skolan, hemma på soffan, via telefonsamtal, via mejl och på alla andra sätt som vi aldrig skulle tro det. Det är det som är så fantastiskt med drömmar. De kan bli sanna när som helst och var som helst.
På tisdag börjar jag träna volleyboll på riktigt. Med ett riktigt lag. Jag är med i ett team. Det känns nervöst men fy tusan vad lycklig jag är. Jag får utöva en sport som jag älskar och jag bryr mig inte om hur många misstag jag gör. Det kommer att bli tungt, jobbigt, härligt och roligt på samma gång. Jag längtar så tills jag får börja träna med dem på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela