Dreamcatcher

Previously on dreamcatcher/Next on dreamcatcher.

Publicerad 2014-10-08 06:11:00 i Life,

Det som hänt sedan senaste uppdatering.
  • Jag har haft bowlingkväll med personalen från Böle.
  • Försökt planera min framtid lite, luska ut lite information.
  • Hängt med Camilla och ätit mat från smith's burgers.
  • Haft media för första gången sen sommarn i kyrkan.
  • Hängt med en fin vän från min cellgrupp på tumanhand.
  • Jag har anslutit mig till Korsholms damvolleybolls lag.
 
Det jag skall göra denna vecka.
  • Jag skall fotograferas med min dagisgrupp idag.
  • Jag skall träffa Camilla idag.
  • Jag skall införskaffa de sista sakerna jag behöver inför nästa träning med volleyboll-laget.
  • Jag skall åka på en retreat med min cellgrupp i denna helg.
  • Jag skall mentalt förbereda mig själv för att jobba i 2 veckor sträck. Även helgen, där jag jobbar 8-10h/dag. (Det är min tur att ha helgbarnen så därför jobbar jag nästa helg.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela