Dreamcatcher

Vad händer i mitt liv?

Publicerad 2014-10-02 05:58:00 i Life,

Inget speciellt, om ni faktiskt vill veta. Jag jobbar på, trivs med mitt jobb och funderar på hur livet kommer se ut om några månader/några år. Jag tar en dag i taget och njuter av livet. Jag längtar efter nya kläder men orkar inte gå och köpa dem. Jag kollar på nätet istället men ångrar mig när jag skall betala kläderna. På fredag är det bowlingkväll med personalen från daghemmet och jag börjar se framemot det så småningom. Jag tror det blir en helt ok kväll och dessutom får vi mat på amarillo. Lördagen är ledig och öppen för allt. Inte mycket har hänt men jag kände att en uppdatering borde ha kommit upp för en tid nu. 
Jag mår bra, jag trivs med min livssituation och jag känner mig lyckligare och friare än vad jag nånsin gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela