Dreamcatcher

it's a wonderful life after all.

Publicerad 2014-09-20 10:53:00 i Life,

Arbetsveckan är över och det är skönt. Veckan har gått långsamt med mycket spring, trotsande och vilda barn. Men såna veckor är också viktiga. Nu hoppas vi på att nästa vecka är lite lugnare. Gårkvällen spenderades med Camilla och det var verkligen välbehövt! vi drack vin, gjorde kantarellpasta med parmesanost och bara pratade om livet. Livet, kamrater, samhället, jobb och skola. Det var en riktigt skön kväll.
Nu är jag förkyld och skall göra inget idag. Jag ska städa undan gårdagens disk men annars skall jag bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fin lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bree Louise

20-årig tjej från Vasa som studerar till socionom för tillfället. Familjen, Jesus, människor, församlingsarbete, volleyboll och vänner står nära mitt hjärta. Var inte rädd att kontakta mig här på bloggen eller på mailen: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela